חזרו מהלוויה ונתקעו ללא תחבורה: "מצב קטסטרופלי"

    אסתי פלד No Comments on חזרו מהלוויה ונתקעו ללא תחבורה: "מצב קטסטרופלי"

    עשרות אנשים שהשתתפו במסע הלוויתו של הרב בעדני זצ"ל, נתקעו ללא תחבורה. מאזין: "אלפי אנשים מחכים פה. כל האוטובוסים המעטים שעוברים פה מלאים. אנשים עייפים, הלכו יום שלם"

    צילום: סוכנות איו"ש
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המהדורה המרכזית: כתבי 'קול חי' אבי רבינא ואיתי גדסי סיכמו הערב (רביעי) בשיחה עם בצלאל קאהן את מסע הלוויתו של מרן פאר הדור הרב בעדני זצ"ל.

    לשיחה הצטרף גם יאיר, מאזין שדיווח מהכניסה לעיר בני ברק על מצב התחבורה: "המצב פה קטסטרופלי, אלפי אנשים מחכים פה. כל האוטובוסים המעטים שעוברים פה מלאים. אנשים עייפים, הלכו יום שלם. קשה להם להישמע להוראות המשטרה. שוטרים פה דוחפים אנשים, צעקו 'אחורה' ולא הסבירו למה". 

    יועץ משרד התחבורה לענייני המגזר החרדי, שלמה רוזנשטיין השיב: "יש אוטובוסים שיצאו בעשרה לארבעה ובארבע וחצי טרם הגיעו לצומת קוקה קולה. יש הרבה מאוד אנשים שחוסמים שלושה מארבעה נתיבים בציר שלא בצדק. המציאות שאנשים מתפזרים על שלושה נתיבים לא מאפשרת לציר לנוע".

    יצויין, כי בעקבות פניית קול חי לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שוחח השר עם מפכ"ל המשטרה שהורה לאגף בתנועה הארצי לפעול באופן מיידי בשטח, וכתוצאה מכך צירי התנועה החלו להשתחרר באופן מיידי.



    0 תגובות